mask

3D DRESS

MORGAN DYNAMICS

Wirtualne projektowanie i wirtualne przymierzanie zaprojektowanej odzieży umożliwia wykonanie niezwykle kreatywnych i wyjątkowych projektów.

Awatary, konfigurowane w różnych wymiarac, a takżemożliwość zastosowania różnorodnych tekstur materiałówych dają nieograniczone możliwości tworzenia realistycznych i naturalnych postaci zarówno jako pozycje stacjonarne jak i w ruchu. Te funkcjonalności umożliwiają ograniczenie ilości prototypów produkcyjnych, redukcję czasu przygotowania wzorów i redukcję kosztów.

Realizm prezentacji jest niezbędny dla efektywnego, wirtualnego montażu i uzyskiwany jest dzięki wyjątkowej dbałości o każdy szczegół : mimiki, ruchu, gestów postaci (awataru), tła, tekstur, kolorów. Każdorazowa zmiana parametrów jest nanoszona na obraz 3D w czasie rzeczywistym.

FIT STOP

Jest ekskluzywną cechą Morgan 3Dress. Inne oprogramowania wirtualnego projektowania 3D zwykle prowadzą szycie wzorów w organizmie awatara w posytaci drugiej skóry, podczas gdy w MORGAN 3DRESS umożliwia rzeczywiste procesy symulacji noszenia ubioru. Poza oczywistymi korzyściami wynikającymi z prezentacji 3D, oprogramowanie FIT STOP pozwala projektantowi na sprowadzenie wszelkich szczegółów wpływających na finalny wygląd wyrobu jak np: zapięcia, układ wyrobu na szyji, na kostce, łokciu, na wycięciach I podcięciach itp.

SOFT BODY

Miękkie ciało
W klasycznym widoku standardowych programów 3D, awatary mają solidne i sztywne ciało, owinięte przez wzory ubioru, które utrzymują kształt awataru.
W zaawansowanym module 3Dress awatary są natomiast miękkie i odkształcalne, zgodnie ze strukturą odzieży. Ciało, zwłaszcza w pewnych konkretnych obszarach, w rzeczywistości może być dostosowane i kształtowane przez ubrania, jak np. podczas noszenia biustonoszy typu push up lub wtedy, gdy ubiór ma funkcje obciskającą.

FABRIC GRAVITY

Podczas obliczania ruchów awatara, 3Dress uwzględnia również na fałdowanie materiału, występy tkaniny, zgodnie z jego szczegółową specyfikacją techniczną i parametrami takimi jak : waga, elastyczność, sztywność itp .

COMPLEX MOVEMENTS

Ruchy modelu są płynne I naturalne. Awatar spaceruje, wesoło tańczy, potrząsa włosami, obraca się. Operator może obejrzeć ubiór w dowolnej pozycji I pod dowolnym katem.